Santiago Quintela, mentor del Talent Factory PDF Imprimeix Correu electrònic
Javi Cózar   
dimarts, 9 de maig de 2017 12:39

talent-factory-santiago-quintela

Quintela, amb els dos estudiants

Sessió de mentoratge del Talent Factory a càrrec de Santiago Quintela

El propietari de l’hotel Bel-Air assessora el projecte de dos estudiants del CEFP Núria

Santiago Quintela, propietari de l’hotel Bel-Air de Castelldefels, ha mantingut aquest matí una sessió de mentoratge dins del projecte Talent Factory amb dos alumnes del Centre de Formació Professional Núria. La sessió ha tingut lloc a les instal·lacions del mateix hotel i en ella els alumnes han intercanviat la seva visió del projecte amb Quintela, qui al seu torn ha bolcat tota la seva experiència en ajudar i orientar als estudiants en el disseny del seu projecte empresarial.


Santiago Quintela ens ha explicat que un dels punts més importants a l’hora de tirar endavant un projecte empresarial és “pensar sempre en el client, per descomptat, però potser abans que el client en el proveïdor, perquè sense proveïdors no tenim clients”. Quintela també recorda que al principi “no és tan important el cost com la idea, però al final acaba sortint la competència i per tant sí que és important tenir un preu que pugui fer front a aquesta competència”.


Respecte als dos joves als quals està assessorant, Quintela destaca que “estan molt engrescats i són gent molt preocupada pel detall i pel projecte”, i al mateix temps destaca que la idea de projecte que han tingut els dos estudiants “és molt bona i té una evident utilitat pràctica perquè hi ha un públic objectiu que no té aquest producte i que el podria obtenir a un preu molt baix o fins i tot subvencionat per entitats governamentals, i podria resoldre un problema greu que fins i tot costa vides”.


Però de quin producte estem parlant? Un dels dos estudiants, Santiago Guzmán, ens l’explica: “El nostre és un projecte social que es diu “Homebag” i que consisteix en una motxilla que, a banda de que serveixi per portar coses, també sigui habitable per la gent del carrer, i per tant estem enfocant-ho de cara a que tingui un preu assequible o per donacions a ONG’s o similars”. La idea va sorgir arran de que el company de Guzmán “treballa ajudant a la gent del carrer i va pensar en què podien necessitar que no tinguessin, i es va adonar que el que necessiten sobretot és una protecció a la nit pel fred, així que vam anar posant idees i fins i tot hem pensat en col·locar-li una petita placa solar que doni llum, és un projecte innovador”.


Guzmán també agraeix la col·laboració de Santiago Quintela qui “ens està ajudant moltíssim perquè és un empresari excel·lent, ens està ajudant en tot el que està a la seva disposició i fins ara el projecte està anant molt bé, nosaltres li estem posant moltíssimes ganes”.

Darrera actualització de dimarts, 9 de maig de 2017 12:44
 
Empreses PDF Imprimeix Correu electrònic
Redacció   
divendres, 5 de maig de 2017 12:11

sevica-050517La companyia compta a l'actualitat amb un total de tres magatzems, dos d'ells a Gavà

L'operador Sevica amplia el seu ‘pool’ a Gavà

El grup logístic reorganitza les seves instal·lacions a la nostra ciutat tancant una de les seves naus i ampliant-ne una altra amb l’objectiu d’agilitzar operacions

Sevica reordena la seva estructura. L'operador logístic, especialitzat en el negoci de la moda, reorganitza les seves instal·lacions. L'empresa ha tancat una de les seves naus a Gavà alhora que ha ampliat la superfície en una altra també a la nostra ciutat. Després d'aquesta operació, amb la qual guanya agilitat en les operacions, el grup mantindrà la mateixa superfície que tenia.

 

La companyia ha passat de tenir tres magatzems a Gavà a operar amb tan sol dos. No obstant això, Sevica ha dut a terme la remodelació d'una d'aquestes naus “per guanyar espai en altura”, segons han explicat fonts de l'empresa a Modaes.es. Amb aquest canvi, el grup conservarà els seus més de 20.000 metres quadrats de superfície actuals.

 

La companyia compta a l'actualitat amb un total de tres magatzems, dos a Gavà i un tercer a Viladecans. Amb aquesta estructura, el grup gestiona a l'any més de vuit milions de peces, aconseguint pics màxims de fins a 100.000 peces al dia.

 

Amb marques com Pepe Jeans, Nice Things, October, Diktons o Rushmore en la seva cartera de clients, Sevica suma ara al seu pool d'ensenyes de moda Firiri, un pure player especialitzat en la producció sostenible de peces. Firiri, fundada en 2013, té com a administrador únic a Chakra Bahadur Thapa.

 

Liderada per la família Sevilla Carrasco, Sevica realitza els diferents processos logístics, des de la recepció de la mercaderia del fabricador fins a la distribució a tenda. L'empresa, amb una xifra de negoci de més de 3,5 milions d'euros, compta amb una plantilla d'entorn de cinquanta treballadors, que amplia en èpoques de campanya.

 

Sevica té a les seves esquenes una trajectòria de trenta anys i va ser fundada pel matrimoni format per Mariano Sevilla i Ana Carrasco. A l'actualitat són els seus fills, Daniel i Arabella Sevilla els qui estan al capdavant del negoci. El grup, que va començar la seva activitat amb un petit magatzem en els baixos de l'habitatge familiar, va treballar durant més de vint anys en exclusiva per Burberry, fins que va tancar la seva filial espanyola

Etiquetes: Economia
Darrera actualització de divendres, 5 de maig de 2017 12:15
 
<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Següent > Final >>

Pàgina 7 de 182

bannerpdf

Economia

Programa de Festa Major

El temps per Festa Major

Històries de Gavà - Els cinemes d'abans

Minuts Musicals - Mane Ferret, "Amor del bueno"

Te'n recordes? - Documental "Les sorres"

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem de les 'cookies'. No obstant això, podeu canviar la configuració de cookies en qualsevol moment.

Accepto l’ús de cookies per aquest lloc.