Suport al petit comerç PDF Imprimeix Correu electrònic
Rosa Yélamos   
dijous, 10 de novembre de 2016 16:42

CAMPANYA-COMERÇ-111116Aquesta és la primera vegada que els 5 ajuntaments afronten una campanya comercial plegats.

Campanya conjunta dels ajuntaments del Delta per promocionar el comerç

Gavà, Sant Boi, Viladecans, Castelldefels i El Prat impulsen “Quina sort”, amb el suport de la Diputació

Aquesta és la primera vegada que cinc ajuntaments participen conjuntament en una campanya d’aquestes característiques. “Quina sort” es posarà en marxa el 15 de novembre i s’allargarà fins el 9 de gener amb l’objectiu d’incentivar les compres nadalenques en el comerç de proximitat. La campanya posa en valor "el privilegi que representa viure, treballar o moure’s pels barris de les ciutats amb teixit comercial actiu”. Raquel Sánchez, alcaldessa de Gavà, ha dit, durant la presentació d’aquesta campanya, que “cal potenciar el privilegi de disposar d’un comerç de qualitat que ofereix una atenció personalitzada i cada vegada un millor servei”. Segons Sánchez "el petit comerç de proximitat, més enllà de ser un motor de dinamització econòmica, forma part del cor i l’ànima de les ciutats i, tal i com reflecteix la campanya, posa en valor el sentiment d’orgull i pertinença”.


Per al tinent d’alcalde de l’Àmbit de Comerç, Civisme i Promoció Econòmica, Ramon Castellano, "es tracta d’una campanya sense precedents, espectacular i plena d’il·lusió, i encaminada a seguir treballant pel nostre petit comerç, que és ampli, variat i ben valorat”. Castellano assegura que “des de l’Ajuntament seguirem treballant conjuntament amb ells, amb la mateixa complicitat per afrontar amb garanties els nous reptes”.


Per a Isaac Albert, diputat de Comerç de la Diputació de Barcelona, “és important portar a terme actuacions des de la col·laboració territorial. El comerç és clau per fer cohesió social i coherència urbanística i aporta responsabilitat social, cultural i econòmica”.

 

La campanya ha estat dissenyada per l’agència de comunicació E2S i es difondrà en diversos canals: s’han dissenyat canals, es retolaran autobusos, s’emetran falques radiofòniques, s’instal·larà  un photocall itinerant als comerços i es difondrà a través de les xarxes socials. A més s’ha previst la creació del website urbanshopping.cat amb tota la informació de la campanya, elements visuals, cartelleria etc.


Darrera actualització de divendres, 11 de novembre de 2016 10:28
 

bannerpdf

Economia

Això és gavatv.cat

"Roca: Històries paral·leles" / Museu, fins el 27/08

Històries de Gavà - Els cinemes d'abans

Minuts Musicals - Mane Ferret, "Amor del bueno"

Te'n recordes? - Documental "Les sorres"

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem de les 'cookies'. No obstant això, podeu canviar la configuració de cookies en qualsevol moment.

Accepto l’ús de cookies per aquest lloc.