Dinamització del comerç de proximitat PDF Imprimeix Correu electrònic
Rosa Yélamos   
dimecres, 16 de novembre de 2016 10:02

CAMPANYA-QUINA-SORT-161116Cartelleria de la campanya penjada a la Rambla.

Arrenca la campanya de promoció del petit comerç

Gavà, Sant Boi, Viladecans, Castelldefels i El Prat actuen per primer cop conjuntament en aquesta mena d’acció que compta amb el suport de la Diputació

Aquesta setmana ha arrencat la campanya de promoció del petit comerç que han articulat, per primera vegada, de manera conjunta els municipis de Gavà, Sant Boi, Viladecans, Castelldefels i El Prat. Amb el lema: “Quina sort” i el suport de la Diputació de Barcelona s’impulsen tot un seguit d’accions, des d’ara i fins el 9 de gener, amb l’objectiu d’incentivar les compres en el comerç de proximitat. La campanya posa en valor el privilegi que representa viure, treballar o moure’s pels barris de les ciutats amb teixit comercial actiu”. Per a Raquel Sánchez, alcaldessa de Gavà “volem potenciar el privilegi de disposar d’un comerç de qualitat que ofereix una atenció personalitzada i cada vegada un millor servei”. Segons Sánchez "el petit comerç de proximitat, més enllà de ser un motor de dinamització econòmica forma part del cor i l’ànima de les ciutats i, tal i com reflecteix la campanya posa en valor el sentiment d’orgull i pertinença”

 

Per al tinent d’alcalde de l’Àmbit de Comerç, Civisme i Promoció Econòmica, Ramon Castellano, “és una campanya sense precedents, espectacular i plena d’il·lusió, encaminada a seguir treballant pel bé del nostre petit comerç que és ampli variat i ben valorat”.

 

Des de la Diputació de Barcelona, el diputat de turisme, Isaac Albert, entén que “de la mateixa manera que els municipis col·laboren en altres vessants cal fer xarxa també en aquest tema”, i assegura que “el comerç és clau per fer cohesió social i coherència urbanística i aporta responsabilitat social, cultural i econòmica”.

 

La campanya ha estat dissenyada per l’agència de comunicació E2S i es difon en diversos canals amb rètols als autobusos, falques radiofòniques, la instal·lació d’un photocall itinerant als comerços i difusió a través de les xarxes socials. A més s’ha creat el website urbanshopping.cat amb tota la informació de la campanya, elements visuals, cartelleria etc.

Darrera actualització de dimecres, 16 de novembre de 2016 13:55
 

bannerpdf

Economia

L'agenda del cap de setmana

El temps pel cap de setmana

Els cinemes d'abans a Gavà

Minuts Musicals: Panam - "River"

Cuinem a casa: Tiramisú

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem de les 'cookies'. No obstant això, podeu canviar la configuració de cookies en qualsevol moment.

Accepto l’ús de cookies per aquest lloc.