Impuls econòmic PDF Imprimeix Correu electrònic
Redacció   
dimecres, 28 d'octubre de 2015 02:04

JUNTS-PRO-GAVA-271015Sota el nom de “POlacció” es van donar a conèixer les experiències de col·laboració rellevants en l’àmbit dels PAE

Junts Pro Gavà i Made in Gavà exemples d'èxit a la jornada Impuls Polígons

La jornada, que va tenir lloc a la seu del Barcelona Moda Centre (BMC) del Polígon Can Feu es va adreçar a tots els polígons de Catalunya

Més de 90 representants de diferents entitats, administracions i empreses van participar en la jornada celebrada el pasast 22 d'octubre a Sant Quirze del Vallès, que tenia com a objectiu compartir bones pràctiques en la gestió dels Polígons d’Activitat Econòmica, basades en casos reals tant de la gestió del dia a dia com dels reptes estratègics dels PAEs.

 

La jornada, que va tenir lloc a la seu del Barcelona Moda Centre (BMC) del Polígon Can Feu es va adreçar a tots els polígons de Catalunya i també als tècnics i responsables de promoció econòmica i d’altres experts en desenvolupament econòmic i polígons. Tots els participants van coincidir en posar de manifest la necessitat d’acostar els polígons als cascs urbans dels municipis, tot integrant-los; una manera de funcionar que no sigui independent, sinó conjunta i global.

 

Sota el nom de “POlacció” es van donar a conèixer les experiències de col·laboració rellevants en l’àmbit dels PAE i David Achell, director de comunicació de Garcia Faura va ser l'encarregat de presentar el cas d'èxit «Del procés Junts Pro Gavà a la marca Made in Gavà, una estratègia compartida de promoció econòmica».

 

En primer lloc, va fer referència a que el procés es va iniciar a principis de 2015, quan l'Ajuntament de Gavà va convocar a les empreses del Parc Empresarial a participar en la transformació del model de governança local, comptant amb la implicació activa de les empreses, amb corresponsabilitat, codecisió i compromís i sota els principis de transparència, diàleg i proximitat.

 

Achell va explicar els objectius del procés com, per exemple, definir una estratègia comuna de posicionament de la ciutat, crear la marca Made in Gavà i dotar-la de contingut, identificar necessitats i millores de les empreses del Parc Empresarial Gavà i potenciar el treball transversal entre els àmbits estratègics del govern municipal.

 

Per altra banda, va fer referència a les diverses fases que s'han dut a terme en els últims mesos, la presentació inicial al mes de març, l'enquesta virtual de validació de la diagnosi i la posterior presentació al juny, en una sessió presencial on els participants, organitzats en grups de treball, van aportar propostes d'acció relacionades amb els tres eixos (Millora dels serveis i infraestructures, Millora del posicionament de Gavà com a ciutat de negocis i Foment del Talent a Gavà). En l'actualitat, les empreses estan responent al qüestionari virtual de priorització de les accions segons la importància i la urgència. Abans de finalitzar el 2015 es presentaran els resultats i la proposta inicial de Pla d'Acció.

 

L'organització de la jornada va triar el cas de Gavà ja que és un procés integral, que modifica el model de governança públic privat i que pretén millorar el posicionament de la ciutat, l'enfortiment del treball transversal al mateix Ajuntament, el foment de les relacions entre les empreses, l'enfortiment de la visió i l'estratègia compartida de la ciutat i el sorgiment de noves oportunitats econòmiques al territori.

Etiquetes: Economia
Darrera actualització de dimarts, 27 d'octubre de 2015 12:48
 

bannerpdf

Economia

L'agenda del cap de setmana

El temps pel cap de setmana

Els cinemes d'abans a Gavà

Minuts Musicals: Panam - "River"

Cuinem a casa: Tiramisú

Aquest web utilitza cookies pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. En navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem de les 'cookies'. No obstant això, podeu canviar la configuració de cookies en qualsevol moment.

Accepto l’ús de cookies per aquest lloc.